Consultanţa în securitate are ca rol principal identificarea
nevoilor clienţilor şi alegerea unei soluţii adecvate, menite să
prevină şi să minimizeze sau chiar să elimine riscurile în faţa
cărora aceștia pot fi vulnerabili.
O firmă care investește în securitatea bunurilor, a informațiilor
și a angajaților săi demonstrează responsabilitate și integritate.
Aceasta poate crește încrederea clienților, partenerilor de
afaceri și a investitorilor.
Prin investiția în servicii de consultanță în securitate, firmele
pot minimiza riscurile, pot proteja spaţiile şi bunurile și pot
asigura creșterea afacerii lor, prin
Studiu şi audit de securitate implică evaluarea detaliată a sistemelor de securitate existente ale unei organizații sau a unui individ, precum și identificarea vulnerabilităților potențiale.
Securitate de personal implică furnizarea de consultanță pentru asigurarea securității angajaților. Acest lucru poate include pregătirea pentru prevenirea și gestionarea situațiilor de urgență, precum și planificarea măsurilor de siguranță pentru angajați în situații precum evacuări. De exemplu, un consultant în securitate ar putea oferi training angajaților unei firme despre cum să identifice și să gestioneze situațiile de risc în timpul orelor de lucru.
Securitate fizică asigurată fie de personal specializat, fie prin sisteme tehnice - implică evaluarea și implementarea măsurilor de securitate fizică pentru protejarea bunurilor și a persoanelor. Exemplu: monitorizarea și controlul accesului la clădiri, instalarea de camere de supraveghere, implementarea de sisteme de alarmă și alte tehnologii de securitate.
Securitate comercială se concentrează pe protejarea afacerilor și a activităților comerciale. Exemplu: evaluarea riscurilor asociate cu partenerii de afaceri, evaluarea securității lanțului de aprovizionare și implementarea măsurilor de securitate pentru protejarea informațiilor comerciale importante.
Serviciul de consultanţă în securitate este necesar pentru depistarea tuturor nevoilor de securitate ale unui obiectiv. Cunoaşterea factorilor de risc reprezintă primul pas de prevenire a unor incidente care pot provoca distrugeri materiale şi vătămări corporale.
Odată identificate riscurile care pot pune în pericol o companie, se poate implementa un plan de protecţie cu scopul de a neutraliza orice ameninţare. În plus, conform normelor legale în vigoare, toate societăţile comerciale sunt obligate să efectueze analiza de risc la securitatea fizică, adică să deţină un sistem complex de supraveghere şi monitorizare.
Chiar dacă aţi semnat deja un contract de prestări servicii cu o firmă de pază şi protecţie, este necesar să îl supuneţi unei evaluări şi să îl îmbunătăţiţi periodic. Este important că măsurile de protecţie existente să fie adaptate la modificările care au avut loc odată cu trecerea timpului asupra obiectivului, dar şi la tendinţele apărute în tehnologia de securitate.
Cu fiecare proiect, ne angajăm să depășim așteptările clienților noștri, aducându-le liniștea și siguranța necesare pentru a-și desfășura activitatea fără griji. Cu echipa noastră de experți, clienții noștri pot fi siguri că sunt în mâini sigure și că investesc într-o securitate solidă și într-un viitor protejat
Siguranța nu este un compromis. Cu serviciile noastre de consultanță în securitate, transformăm vulnerabilitățile în puncte tari și amenințările în oportunități de creștere și protecție.
Misiunea noastră este să asigurăm securitatea și siguranța dumneavoastră. Suntem mândri să ne identificăm ca o companie de securitate și pază 100% românească, care promovează valorile și profesionalismul autohton.
Citeste Mai MultBucuresti, Sector 2, Str Plantelor 73
office@tetrasistemsguard.ro
+40 731 200 520
021.9559
Ne găsiți în următoarele locații: București, Constanța, Ploiești, Prahova, Târgu Mureș, Cluj-Napoca.